Passa al contingut principal
Atenció canalla: Sembla ser que els “20 anys sense tu, Festival” ja té cap de setmana i lloc. La Cecília ha proposat una Masia Sideral a Bracons just per on sembla que entraran les tuneladores el mateix cap de setmana d’inici de les obres. Molt bé. Això és el 17 i 18 de Juny.
Possibilitats i combinatòries infinites:
No pujo
Dic que no però acabo venint
Pujo si el Jordi Rubió no agafa la guitarra
Vinc entusiasmat i em quedo a dormir que em varen quedar coses per dir ara fa vint anys i necessito temps.
Faig la matinal i prou, que tinc família i ja no estic per caputxinades.
Pujo i m’equivoco de lloc...
Sembla lluny, eh? Doncs efectivament, falta molt. La cosa seria anar aprofitant el temps per anar trobant-nos els uns als altres. Anar construint una xarxa de mails i mòbils d’altri i recomposar la situació.
És evident que la Cecília anirà concentrant la recepció de dades. Per aptituds, capacitat i per haver sigut acusada de perdre les llistes dels contactes de l’últim Aplec, ara fa deu anys. Ella s’ha ofert i la resta ho hem trobat molt bé.
Per tant començo amb el que disposo
Fins ara.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

2ª Presa de contacte

Anna Gili, Sara Espina, Susana Passolas, Reyes Pedrerol, Nuria Fort, Maxaixa Taulé, Alfred Ferrer, Ricard Abad i Sergi Palmés.

LES QUALITATS D’ UN « BON EDUCADOR » I EL RECORD QUE EN QUEDA EN ELS ALUMNES

Feia temps que hi donava voltes. L'educació d’aquest país sembla que no passa un bon moment: fer de mestre s’ha convertit en un esport d’aventura, ser uns bons pares sembla una missió impossible i els alumnes se’n surten pitjor que mai –o això sembla. És evident que alguna cosa no funciona: la mala implantació de la Logse? La poca implicació dels pares? La capacitat dels equips docents? El passotisme dels alumnes? Els canvis socials en general?... Segurament tot, res i molt més. L’educació és un concepte molt ampli, però si ens centrem en el marc escolar, educar significa acompanyar l’alumne en el desenvolupament del seu creixement global. Això vol dir que en tot procés educatiu no només són bàsics els continguts, les matèries instrumentals, sinó també una sèrie de valors com aprendre a compartir, treballar en grup, participar, valorar-se a si mateix i als altres. Per tant no només ens hem de preocupar del “què” ensenyem sinó de “com” ho fem. El creixement de cada alumne depèn

Nausica Guitart