Passa al contingut principal
Tema 2
El Perpe (Albert Pellicer) ha mantingut en custodia durant tots aquest anys l’única còpia catalogada de la pel·lícula original del Sendero de Cardeña, a la qual en Raimon Sanosa (Desmon Tutu a la pel·lícula) li deu la carrera artística que ha fet més tard.

Tema 3
La Monic la Quarz (Mònica Martínez) ha fet lo propi amb unes pel·lícules col·lectives on es veu l’apoteosi del pantaló de pinça i les ombreres que tant furor van fer els bojos vuitanta. Jo l’he vist i he fet curt amb els kleenex de casa per parar les llàgrimes al veure de nou el tupè del Lure i el nas del Pau.

Tema 4
Proposo anar recopilant material sensible que valgui la pena recompactar dins un sistema operatiu oportú pop. Penso enganyar el Lure perquè converteixi casa seva en una cosa semblant al rotatiu clandestí del PSUC i ens editi les obres complertes i les puguem repartir en fascicles als interessats.

Tema 5
L’Ariadna també guarda un tresor. Ara falta veure si encara existeix la tecnologia per veure-ho de nou i si té les ganes d’endinsar-se a l’arxiu familiar per rescatar-ho. Cosa que també li passa a la Xelons (Mª Àngels Abril) que encara guarda súper 8 de Rosari. Agafa’t!

Tema 6
A part del nostre aplec mundial cal anar escampant també que el 20 d’abril el Villena prepara un acte homenatge a la Vento, ara que ja no hi és. Ja aniré informant.

Quico

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

2ª Presa de contacte

Anna Gili, Sara Espina, Susana Passolas, Reyes Pedrerol, Nuria Fort, Maxaixa Taulé, Alfred Ferrer, Ricard Abad i Sergi Palmés.

LES QUALITATS D’ UN « BON EDUCADOR » I EL RECORD QUE EN QUEDA EN ELS ALUMNES

Feia temps que hi donava voltes. L'educació d’aquest país sembla que no passa un bon moment: fer de mestre s’ha convertit en un esport d’aventura, ser uns bons pares sembla una missió impossible i els alumnes se’n surten pitjor que mai –o això sembla. És evident que alguna cosa no funciona: la mala implantació de la Logse? La poca implicació dels pares? La capacitat dels equips docents? El passotisme dels alumnes? Els canvis socials en general?... Segurament tot, res i molt més. L’educació és un concepte molt ampli, però si ens centrem en el marc escolar, educar significa acompanyar l’alumne en el desenvolupament del seu creixement global. Això vol dir que en tot procés educatiu no només són bàsics els continguts, les matèries instrumentals, sinó també una sèrie de valors com aprendre a compartir, treballar en grup, participar, valorar-se a si mateix i als altres. Per tant no només ens hem de preocupar del “què” ensenyem sinó de “com” ho fem. El creixement de cada alumne depèn

Nausica Guitart