Passa al contingut principal

CAMPIONS

Nins, quin patir, quina emoció, quins nervis, com es pot ser tan bo de jugar contra l´àrbitre i guanyar-lo...Perqué nins/es, quin animal, quin àrbitre, tanta sort que no va al mundial, perqué entre la jugada del gol anulat, el clamorós fora de joc d´Eto´o - ho era, ho era... - i les múltiples faltes no assenyalades...A Sibéria l´haurien d´enviar, a veure si amb els mongols es diverteix més!!!!Ara, per donar una bona repassada, al senyor Rijkaard. A veure, tots sabem que Van Bommel és un bon jugador de contenció, i que té arribada. Fins aquí d´acord. Però per crear...encara seria millor Oleguer, quin ridícul de joc durant la primera part, i jugant amb un més....Tanta sort d´Iniesta i, sobretot, de la pantera sueca, és a dir Henrik Larsson, un dels millors davanters que hem tingut en els darrers anys si feim el famós barem qualitat/preu. Amb ell, dues assisténcies, dos gols. Per tenir gairebé la nostra edat, no se li pot demanar més.
Apa, visca el Barça, visca l´Estatut i visca la nostra promoció!!!!!
Vostre,
Bernat Jofre i Bonet

Comentaris

Anònim ha dit…
L'estatut ens el fotem pel cul....

Visca el barça i la sobrassada!
Anònim ha dit…
Ben dit

Entrades populars d'aquest blog

2ª Presa de contacte

Anna Gili, Sara Espina, Susana Passolas, Reyes Pedrerol, Nuria Fort, Maxaixa Taulé, Alfred Ferrer, Ricard Abad i Sergi Palmés.

LES QUALITATS D’ UN « BON EDUCADOR » I EL RECORD QUE EN QUEDA EN ELS ALUMNES

Feia temps que hi donava voltes. L'educació d’aquest país sembla que no passa un bon moment: fer de mestre s’ha convertit en un esport d’aventura, ser uns bons pares sembla una missió impossible i els alumnes se’n surten pitjor que mai –o això sembla. És evident que alguna cosa no funciona: la mala implantació de la Logse? La poca implicació dels pares? La capacitat dels equips docents? El passotisme dels alumnes? Els canvis socials en general?... Segurament tot, res i molt més. L’educació és un concepte molt ampli, però si ens centrem en el marc escolar, educar significa acompanyar l’alumne en el desenvolupament del seu creixement global. Això vol dir que en tot procés educatiu no només són bàsics els continguts, les matèries instrumentals, sinó també una sèrie de valors com aprendre a compartir, treballar en grup, participar, valorar-se a si mateix i als altres. Per tant no només ens hem de preocupar del “què” ensenyem sinó de “com” ho fem. El creixement de cada alumne depèn

Nausica Guitart