Passa al contingut principal

Què hem poso?


Què hem poso? Quins nervis! Tant de temps esperant i arribats al moment veig que res em combina. Toco tema rural? Tons ocres i estampats amb motius floripòndics o apreto amb la samarreta negra, que sempre llueix, i farà content al Sergi?.... O rescato la línia quadricula Lluís Jové-Miquel Serra que tantes hores de pati ens va oferir? Tot son dubtes.
He arribat a sentir que la Mònica i el Jordi fa setmanes que queden a les muntanyes de Vic per fer footing. Diuen que l’ultima vegada, quan estaven fent steps, es van trobar a l’Imma i al Raimon, que tornaven del spa on s’havien trobat al Pau a la cua de la perruqueria i els van explicar que la Cecília fa dos caps de setmana que va a Balnoeteràpia.
No se. Igual el millor és acceptar el pas del temps, que ens hem fet grans i fer com en David Mallafré que vindrà amb pantalons curts de pana, unes camping, la samarreta vermella de l’Arinsal, el banyador amb el plàstic blau cosit i el gorret de ganxet que varem cosir-nos a Pomaret que li ha deixat la Nausica.

Fins ara
Kico

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

2ª Presa de contacte

Anna Gili, Sara Espina, Susana Passolas, Reyes Pedrerol, Nuria Fort, Maxaixa Taulé, Alfred Ferrer, Ricard Abad i Sergi Palmés.

LES QUALITATS D’ UN « BON EDUCADOR » I EL RECORD QUE EN QUEDA EN ELS ALUMNES

Feia temps que hi donava voltes. L'educació d’aquest país sembla que no passa un bon moment: fer de mestre s’ha convertit en un esport d’aventura, ser uns bons pares sembla una missió impossible i els alumnes se’n surten pitjor que mai –o això sembla. És evident que alguna cosa no funciona: la mala implantació de la Logse? La poca implicació dels pares? La capacitat dels equips docents? El passotisme dels alumnes? Els canvis socials en general?... Segurament tot, res i molt més. L’educació és un concepte molt ampli, però si ens centrem en el marc escolar, educar significa acompanyar l’alumne en el desenvolupament del seu creixement global. Això vol dir que en tot procés educatiu no només són bàsics els continguts, les matèries instrumentals, sinó també una sèrie de valors com aprendre a compartir, treballar en grup, participar, valorar-se a si mateix i als altres. Per tant no només ens hem de preocupar del “què” ensenyem sinó de “com” ho fem. El creixement de cada alumne depèn

Nausica Guitart