Passa al contingut principal

El Quico a TV3










Tots els dijous a TV3 (10:30)

Segons TV3...

Va néixer a Barcelona l'any 1968. És arquitecte i des del 1990 comparteix despatx amb Josep Bohigas i Iñaki Baquero, Bopbaa.

A l'estudi Bopbaa treballen diferent tipus de projectes, que van de l'urbanisme a l'arquitectura, el disseny industrial i els muntatges efímers. Són autors del projecte d'ampliació del museu Thyssen-Bornemisza de Madrid i han fet diferents projectes d'habitatge, com un bloc d'habitatges per al Fòrum 2004, que està en construcció, i treballen en la remodelació del teatre El Molino a l'avinguda del Paral·lel de Barcelona.

Són Premi Ciutat de Barcelona 2006 de disseny pel muntatge de la nit dels Premis Laus.

Van ser comissaris del Projecte APTM al Construmat del 2005 en què es va encarregar a diferents estudis d'arquitectura treballar en l'habitatge mínim, públic i de lloguer amb l'objectiu de reflexionar i aportar solucions al problema de l'accés a l'habitatge. Al Construmat 2007 han presentat un prototip d'apartament per a l'APTM. És una proposta concreta basada en la relació entre habitatge, comunitat i espai públic.

Pel que fa a l'activitat acadèmica, Francesc Pla ha estat professor de Projectes a l'escola Elisava i a la Universitat Internacional de Catalunya, entre altres.

Comentaris

Anònim ha dit…
renoi, he quedat impressionada!
Anònim ha dit…
Vull un fill teu, d’en Quico, és clar¡¡

Entrades populars d'aquest blog

2ª Presa de contacte

Anna Gili, Sara Espina, Susana Passolas, Reyes Pedrerol, Nuria Fort, Maxaixa Taulé, Alfred Ferrer, Ricard Abad i Sergi Palmés.

LES QUALITATS D’ UN « BON EDUCADOR » I EL RECORD QUE EN QUEDA EN ELS ALUMNES

Feia temps que hi donava voltes. L'educació d’aquest país sembla que no passa un bon moment: fer de mestre s’ha convertit en un esport d’aventura, ser uns bons pares sembla una missió impossible i els alumnes se’n surten pitjor que mai –o això sembla. És evident que alguna cosa no funciona: la mala implantació de la Logse? La poca implicació dels pares? La capacitat dels equips docents? El passotisme dels alumnes? Els canvis socials en general?... Segurament tot, res i molt més. L’educació és un concepte molt ampli, però si ens centrem en el marc escolar, educar significa acompanyar l’alumne en el desenvolupament del seu creixement global. Això vol dir que en tot procés educatiu no només són bàsics els continguts, les matèries instrumentals, sinó també una sèrie de valors com aprendre a compartir, treballar en grup, participar, valorar-se a si mateix i als altres. Per tant no només ens hem de preocupar del “què” ensenyem sinó de “com” ho fem. El creixement de cada alumne depèn

Nausica Guitart