Passa al contingut principal

ÚLTIM AVÍS!!!!

casa de Vilobí d' Onyar 14, 15 de Juny

casa de colònies, on podem estar sols, posar música, banyar-nos a la piscina....
Habitacions de 10, 6, 8 i 4 persones. Ens hem de portar els llençols.
Preu pensió complerta 35€: dinar dissabte, sopar, dormir i esmorzar.
preu dinar dissabte pels que no es quedin a dormir: 15€

DEMANEN UN MÍNIM DE 20 PERSONES QUE ES QUEDIN A DORMIR PER POGUER FER LA RESERVA I PER POGUER ESTAR SOLS.
(nota: per la diferència de 10 € no fem el burro i almenys apuntem-nos vint a dormir i si al final som menys ens repartim la diferència entre tots i llestos)

HE DE DIR ALGUNA COSA DILLUNS!!!!

SI US PLAU, APUNTEU-VOS I DIGUEU SI US QUEDEU A DORMIR... FEU UN ESFORÇ PER QUEDAR-VOS A LA NIT....

SI ALGÚ VOL PORTAR NENS PERQUÈ NO ELS POT DEIXAR PER MI CAP PROBLEMA, LA CASA ÉS GRAN I HI HA LLOC DE SOBRES.... COM SI ELS VOLEU PORTAR TOTS... PERÒ DECIDIU JA !!!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

2ª Presa de contacte

Anna Gili, Sara Espina, Susana Passolas, Reyes Pedrerol, Nuria Fort, Maxaixa Taulé, Alfred Ferrer, Ricard Abad i Sergi Palmés.

LES QUALITATS D’ UN « BON EDUCADOR » I EL RECORD QUE EN QUEDA EN ELS ALUMNES

Feia temps que hi donava voltes. L'educació d’aquest país sembla que no passa un bon moment: fer de mestre s’ha convertit en un esport d’aventura, ser uns bons pares sembla una missió impossible i els alumnes se’n surten pitjor que mai –o això sembla. És evident que alguna cosa no funciona: la mala implantació de la Logse? La poca implicació dels pares? La capacitat dels equips docents? El passotisme dels alumnes? Els canvis socials en general?... Segurament tot, res i molt més. L’educació és un concepte molt ampli, però si ens centrem en el marc escolar, educar significa acompanyar l’alumne en el desenvolupament del seu creixement global. Això vol dir que en tot procés educatiu no només són bàsics els continguts, les matèries instrumentals, sinó també una sèrie de valors com aprendre a compartir, treballar en grup, participar, valorar-se a si mateix i als altres. Per tant no només ens hem de preocupar del “què” ensenyem sinó de “com” ho fem. El creixement de cada alumne depèn

Nausica Guitart